Úkoly a práce jsou zadávány především prostřednictvím MS Teams. Není-li uvedeno jinak, odevzdávejte úkoly přes Teams. Informace zde uváděné jsou především pro potřeby rodičů. Pokud nemají žáci možnost používat online prostředky pro výuku, kontaktujte tř. učitele a domluvte se na způsobu řešení vzniklé situace, ev. možnostech předávání a odevzdávání úkolů apod.
Od 4. 1. mají žáci 4.A distanční výuku.
Úkoly pro vzdálenou výuku od 22. 2. do 26. 2. 2021 – 4.A
ČJ – uč. str. 60, 61 – vzory předseda a soudce + shrnutí (naučit skloňovat a upozornění na str. 60 NEZAMĚŇUJTE)
Do ČJ-Š str.60 / cv.23 + str. 61 / cv.3 a 4 + ostatní cvičení ústně….
PS – str. 53, 54 – za c) udělejte do ČJ- Š, Nedělejte za e)
Čtení ….čítanka str. 104, 105, 106a 107
Český stát
František Nepil
- Kdy asi přišly první slovanské kmeny na naše území?
- Které předměty nacházíme jako stopy minulosti?
Bořivoj I.
M. Procházková
1. Čím byl významný kníže Bořivoj I.?
2. Jak se jmenovala jeho manželka?
3. Najdi ve vlastivědě informace o ní a napiš je.
Kníže Václav
Do sešitu převyprávěj příběh vlastními slovy.
M – uč. Alter …do M-Š – str. 37 / cv.17 celé + str. 42 / cv. 9 – první a druhý příklad
PS – str. 8 – Římské číslice
Početník str. 11, 12, 13
Vl – uč. str. 50, 51 – Nástup HABSBURKŮ na český trůn
You tube - Pavel Koutský : 51 Nástup Habsburků (DUČN)
Př – uč. str.49, 50, 51 – hmotnost, teplota, čas
Kontakt:
v případě nejasností mi budou volat nebo mě kontaktovat přes Whatsapp a Messenger.
Anglický jazyk – H. Tomaševska
Učebnice AJ Are they monkeys ? str.26, 27
Cílové učivo : I'm bigger than ... Ja jsem větší než...
bigger větší
smaller menší
taller vyšší
shorter kratší
fatter tlustší
thinner hubenější
older starší
younger mladší
PS str.32 , cv. 2 písemně
Where is ( the cafe ) ? Kde je kavárna?
Where are the monkeys ? Kde jsou opice ?
They' re next to the giraffes Jsou vedle žiraf.
opposite naproti
between mezi
car park parkoviště
toilets záchody
shop obchod
cafe kavárna
PS str. 33, cv. 2
PS str. 95 , Lekce 4 slovní zásoba
Kontakt:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Úkoly pro vzdálenou výuku od 15. 2. do 19. 2. 2021 – 4.A
M – PS – str. 7 – Záporná čísla (NE cv. 3) a Hraní s kalkulačkou
Početník – str. 7, 8, 9, 10
Alter - do MŠ – str. 16/ cv.3
str. 37/ cv.15
str. 5/ cv.15
( vždy zápis, výpočet a odpověď)
Čj – uč. str. 58, 59 Vzory pod. jmen rodu mužského
Do Čj Š – str.58/ cv. 11
Str. 59/ cv.15, 16
( do závorky vždy pište vzory ve stejném pádu )
Ostatní cvičení ústně.
PS – str.51 a 52
Do sešitu na Čtení: str. 95, 96
Lidé v pravěku
Giovanni Caseli
- Kdy se začal vyvíjet člověk dnešního typu HOMO SAPIENS?
- Proč tuto dobu nazýváme „kamenná“ ?
- Čím a jak se živili lidé ze starší doby kamenné?
- Co bylo jejich největším úspěchem?
- Čím a jak se živili lidé v mladší době kamenné?
A str. 98 Za časů bájných knížat
Helena Mandělová
- Co je to kronika?
- Kdo byl prvním českým kronikářem?
- Jak se jmenovaly sestry Libuše?
A str. 97………jen přečíst
Vl – uč. str. 47, 48, 49 Jagellonci + PS str.25
You tube Pavel Koutský: 48 Jagellonci na českém trůně (DUČN)
Př – uč. str. 47, 48 – Vlastnosti látek, Délka
Kontakt:
v případě nejasností mi budou volat nebo mě kontaktovat přes Whatsapp a Messenger.
Anglický jazyk – H. Tomaševska
Učebnice AJ Are they monkeys ? Jsou to opice ? str.24,25
Určování zvířat
Otázky Are they...? Jsou ?
Vazby They are ...They are not...Oni, ony, ona jsou...
They aren't Oni nejsou...
lion
penguin
monkeys
funny
dangerous
friendly
Excuse me
What 's in there? Let's ask the keeoer
Rozšíření slovní zásoby ( zvířata )
PS slovní zásoba str.95 Lekce 4
PS str.39 celá písemně
Kontakt:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Úkoly pro vzdálenou výuku od 8. 2. do 12. 2. 2021 – 4.A
Čj – uč. str. 55, 56 – pročíst a naučit :
Vzory podstatných jmen rodu mužského, životnost
Do ČJ-Š – str. 57, cv.5, 6 a 7
( ! ve všech cvičeních pište do závorky vzory ve stejném pádu )
PS – str.49 celou a str. 50 celou
Čtení……čítanka str. 92, 93, 94
Mamuti
Eduard Štorch
- O co se opíral Eduard Štorch při psaní svých příběhů?
- Vypiš jména členů tlupy.
- Koho přivedl Njan?
- Co na ní obdivovaly ženy?
- Jakou šťastnou zprávu přinesl Njan?
- Jak se jmenuje řeka, u které žila tlupa Njana? Kde tato řeka teče?
M – PS – str. 5 (NE cv.6) + str. 6 celou
Početník – str. 4, 5, 6
Alter – do M-Š – str. 20, cv. 3 – zápis, výpočet, odpověď
str. 24, cv.10 – zápis, výpočet, odpověď
Vl – uč. str.46, 47 – (Vladislava Jagellonského už NE)
Na you tube : Pavel Koutský: 45 Zničená země (DUČN)
Pavel Koutský: 46 Jiří z Poděbrad (DUČN)
Př – uč. str. 45, 46 + PS str.25
Kontakt:
v případě nejasností mi budou volat nebo mě kontaktovat přes Whatsapp a Messenger.
Anglický jazyk – H. Tomaševska
Učebnice AJ Colin in Computerland str.22
Slovní zásoba : spiders, rope, everywhere stop
Catch this ! Don' t eat it ! You can do it!
Our World str.23 Náš svět
Slovní zásoba : meals , bacon , beans , scones , strawberry jam , fish and
chip shop , fish and chips
PS str. 26 písemně
PS str.95 Lekce 3 , slovní zásoba
Kontakt: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Úkoly pro vzdálenou výuku od 1. 2. do 5. 2. 2021 – 4.A
Čj – uč. str. 53, 54
Do ČJ-Š – str. 54 – cv. 15, 16, 17 ( ve všech cvičeních pište do závorky vzor ve stejném pádu )
PS – str. 47 cv.12, str. 48 celou
Do sešitu na Čtení : (čítanka str. 88 – 91 )
Člověk z doby před milionem let
Miroslav Švandrlík
- Jaký byl profesor Šmatlák?
- Co udělal řezník Vitouš a jak dopadl?
- Co si s sebou vzali na výpravu?
- Kdy a kam vyrazili na výpravu?
- Co objevili v první jeskyni? Co v druhé?
- Je správné, aby se děti vydávali samy na průzkum jeskyní? Co se může stát?
M – PS 2.díl – str. 3 celou ( u cv. 7. jen za a)…)
str. 4 celou ( u cv. 10 – výpočty piš na papír a vlož je pak do PS )
Početník 2. díl – str. 2 a 3
- ALTER 2. díl - do M-Š - cv.2/str.35 - druhý a třetí příklad
cv.10/str.36 - druhý a třetí příklad
cv.13/str.36 - první a druhý příklad
Vl – uč. str.43, 44, 45
Poslechnout na You tube – Ktož jsú boží bojovníci
Umět odpovědět na otázky dole na str. 45
PS – str. 23, 24
Př – uč. str. 42, 43, 44 + PS str.24
Kontakt:
v případě nejasností mi budou volat nebo mě kontaktovat přes Whatsapp a Messenger.
Anglický jazyk – H. Tomaševska
Učebnice AJ What do people have for breakfast ? Let's ask the people in Woodland Road... str.21
Slovní zásoba : always vždy
sometimes někdy
never nikdy
toast topinka
next door sousední
in a hurry ve spěchu
breakfast snídaně
tea čaj
milk mléko
orange juice pomerančový džus
cereal cereálie
banana banán
apple jablko
egg vajíčko
He , she likes... On, ona má rád / a...
He, she doesn't like...On / ona nemá ráda
Colin in Computerland, str.22
Slovní zásoba
spiders pavouci
rope lano
Catch up! Chyt' tohle
Stop! Zastav!
Don't look down! Nedívej se dolů
Don't eat eat ! Nejez to
You can do it Dokážeš to
Over there ... Tamhle
everywhere všude
I am hungry Mám hlad
PS cv.1, 2 str.25
Kontakt:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Úkoly pro vzdálenou výuku od 25. 1. do 28. 1. 2021 – 4.A
Čj - učebnice – str. 50, 51, 52 – str. 50 pročíst a naučit
Do ČJ-Š - str. 51 – cv. 2 – vzory pište za slovo do závorky
(vzor: žába(žena),…)
cv. 6 – do závorky napište vzor ve stejném pádu
(vzor: nedělej chyby(ženy),…)
str. 52 - cv. 8 – do závorky napište vzor ve stejném pádu
(vzor: Pero mi spadlo pod židli(růži).)
cv. 9 – dle zadání
PS – str.47 – cv.11 – pomůže vám učebnice str.50
Čtení – čítanka str. 84, 85, 86………do sešitu na čtení:
Nově rošťárny Emila z Lonnebergy
Astrid Lindgrenová
- Co probudilo Linu ve čtyři hodiny ráno?
- Z čeho měl tatínek strach?
- Jak to chtěl tatínek vyřešit?
- Jak to vyřešil Emil?
- Kdo a proč křičel ráno v kuchyni?
- Jaké národnosti je autorka této knihy Astrid Lindgrenová?
- Napiš názvy tří jejích nejznámějších knih.
M – PS 2. díl – str.1 a 2 (zde nemusíte cv.2 a 4)
Početník 2.díl – str.1
do M-Š - z uč. Alter – cv.2/35 – první příklad
cv.10/36 – první příklad
Vl – uč. str. 41 a 42 - Husitsví + podívat se na you tube:
Pavel Koutský: 42 Jan Hus (dějiny udatného českého národa)
43 Husité
44 Husité proti všem
Př – uč. str. 40 a 41 – Nerosty a horniny + na you tube:
Živá a neživá příroda….(zopakovat si….4:32)
Horniny a nerosty (minerály)…….9:07)
Kontakt:
v případě nejasností mi budou volat nebo mě kontaktovat přes Whatsapp a Messenger.
Anglický jazyk – H. Tomaševska
Učebnice AJ Shopping for Mum/ Nakupování pro maminku. Procvičení jazyka - děti přečtou rozhovor v kavárně. Doplní písemně rozhovor
podle vzoru.
large - velký
Can I have a large / small ..., please ? Mohu dostat velký / malý ..., prosím?
a tuna sandwich sendvič
cheese / egg sandwich sýrový/vajíčkový sendvič
apple juice jablečný džus
lemonade limonáda
No! Not a..., a ... Ne! Ne...,... !
Sorry ! Omluvám se !
Certainly Jistě ! delicious výborný
Děti se poučí o zdravé výživě,mluví o jídlech,která mají rády, mluví o nejoblíbenějším jídle.
fruit , healthy, onions, tomatoes , butter, lettuce, cucumber, avocado, salad, strawberries,
smoothie, bread, eggs, bananas, yoghurt
Do you like ...?
favourite
Učebnice str. 19,20.
PS str.22, 23
Kontakt: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Úkoly pro vzdálenou výuku od 18. 1. do 22. 1. 2021 – 4.A
Čj – uč. str. 47, 48, 49 – naučit žluté rámečky
Do ČJ- Š – str. 47 cv.6, 7
str. 48 cv.10, 14
str. 49 cv.15, 16, 17
PS – str. 47 cv.8, 9 10
Do sešitu na ČTENÍ – čítanka str. 80 – 83
Baterka
René Goscinny
- K čemu chtěl Mikuláš baterku využívat?
- Co by sis vybral(a) ty?
- Co všechno Mikuláš s baterkou dělal?
- Proč si Mikuláš přál, aby „ vyletěly“ pojistky?
- Proč ráno baterka nesvítila?
M – uč. ALTER do M -Š
Str. 52 – cv. 1 – první, druhý, pátý a šestý příklad
cv. 2 – zápis, výpočet a odpověď
cv. 4 – celé
cv. 5 – zápis, výpočet a odpověď
cv. 6 – dva příklady
cv. 8 – dva příklady + kontroly
PS – str. 42 – pouze Kružnice a kruh cv.1, 2, 3
Str. 43 – Konstrukce a obvod trojúhelníku cv.1, 2, 3 a Tělesa cv. 1, 2
Str. 44 – Různoběžky a kolmice …celou
Vl – uč. str. 38, 39, 40 Život ve středověku + PS str.21, 22
Př – uč. str.37, 38, 39 Neživá příroda – skupenství látek + PS str. 22, 23
Kontakt:
v případě nejasností mi budou volat nebo mě kontaktovat přes Whatsapp a Messenger.
Anglický jazyk – H. Tomaševska
Učebnice AJ Shopping for Mum / Nakupování pro maminku. Slovní zásoba z okruhu jídlo. Čtení krátkých příběhu. str.17,18.Děti popisují co mají / nemají rádi
PS , str.18 cv. 2 písemně . PS Slovníček Lekce 3 slovní zásoba
Kontakt: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Úkoly pro vzdálenou výuku od 11. 1. do 15. 1. 2021 – 4.A
ČJ – uč. str. 43 ústně, do ČJ – Š str. 44
cv. 17 – určit rod, číslo a pád!!!!!
cv. 18 – nedělat za a) ani za b)
cv. 20 – za a) – napište pád nad to podst. jméno
str. 45 a 46 – pročíst a naučit !!!!!
PS – str. 45, 46
Čtení – jen přečíst str.74 – Cecil
Do sešitu na Čtení str. 75
Co létá a nelétá v zimě
Miloš Zapletal
- Jaké druhy vodních srážek znáte?
- Proč nesmíme lízat sníh nebo ledové rampouchy?
Dále str. 77 – 79
Jak Aleš dostal papouška
Vojtěch Steklač
- Napiš jména Alšových kamarádů.
- Jaké jméno papouškovi vybrali?
- Jak se jmenovala kniha, kterou Aleš schovával v atlase?
- Co měl Aleš k večeři?
M – do M-Š – z učeb. ALTER 1. díl - cv. 5/41 – 2 příklady
cv. 11/46 – celé
cv. 15/46 – 4 příklady + zkoušky
cv. 2/48 – 2 příklady
cv.12/49 – 2 příklady + zkouška
M – PS – Geometrie – str. 38 – 41
VL – uč. str. 36 , 37 + str. 38, 39,40 – Život ve středověku + PS str. 18, 19, 20
Př – uč. str. 32, 33 + str. 34, 35, 36 – Příroda v zimě + PS str. 18, 19, 20, 21
Kontakt:
v případě nejasností mi budou volat nebo mě kontaktovat přes Whatsapp a Messenger.
Anglický jazyk – H. Tomaševska
Učebnice Aj Happy Street, opakování - Vegetables Fruits. Ovoce a zelenina.
Kontakt:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Úkoly pro vzdálenou výuku od 4. 1. do 8. 1. 2021 – 4.A
ČJ – uč. – str. 39 – pročíst a naučit rámeček
Na papír vypracovat : cv.4 a) / str. 40
cv.8 / str. 41
cv.12 / str. 42
ČJ – PS – str. 42, 43, 44 (ne cv.6 /str. 44)
Čítanka str. 72…….na papír: Kalendář
Jiří Lochovec
( dále opsat otázky pod článkem….jsou 4…..a odpovědět na ně)
Čítanka str. 73 – naučit báseň Měsíce
M – str. 37 – kontrolní práce + str. 35, 36 – písemné násobení dvojciferným číslem
Vl – uč. str.33 – 35 Lucemburkové v Čechách + PS str. 17
Na YOU TUBE….Pavel Koutský 36 Jan Lucemburský Dějiny udatného čes. národa
Pavel Koutský 37 Karel IV. Dějiny……
Pavel Koutský 38 Karel IV. Dějiny…….
Pavel Koutský 39 Karel IV. Dějiny…..
Př – Příroda na podzim – ekosystém les – uč. str. 29 – 31 + PS str. 17,18
Kontakt:
v případě nejasností mi budou volat nebo mě kontaktovat přes Whatsapp a Messenger.
Anglický jazyk – H. Tomaševska
Učebnice Aj Happy Street, opakování - Vegetables Fruits. Ovoce a zelenina.
Kontakt: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Úkoly pro vzdálenou výuku do 27. 11. 2020 – 4.A
Čj – uč. str. 34 – 35 …..Slovní druhy- ohebné, neohebné
do ČJ – Š ….cv.2 / str. 34 – slova ohebná podtrhni červeně, slova neohebná
modře
PS – str. 39, 40, 41
Čítanka str. 58, 59 Já Baryk a můj bažant
František Nepil
- Čemu říkají bažanti letecký den a kdy se většinou koná?
- Který druh hmyzu škodí bramborám?
- Kdy se do Čech dostali bažanti?
- Co poradil Baryk bažantovi, aby si zachránil život?
( do sešitu na čtení)
M – početník str. 17 a 19
PS – str. 28, 29, 30, 31
Př – uč. str.23, PS – str. 10, 11, 12
Vl – zopakovat a naučit Přemyslovská knížata uč. str.21 – 24
PS – str.11
Kontakt:
v případě nejasností mi budou volat nebo mě kontaktovat přes Whatsapp a Messenger.
Anglický jazyk – H. Tomaševska
Učebnice Happy Street , str.12 ,13.
Děti porovnávají věk lidí, He’s / She‘ s five years older/ younger than…
Je o pět let starší / mladší než…
PS str.13, ( 2), str.14 , ( 1). PS slovní zásoba str.95, Unit 2
Kontakt: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Úkoly pro vzdálenou výuku od 16. 11. do 20. 11. 2020 – 4.A
Čj – PS str. 35, 36, 37, 38….Vyjmenovaná slova…shrnutí
Čítanka str. 102 – Tři pruty Svatoplukovy
Hana Doskočilová
- Proč osud Velkomoravské říše často visel na vlásku?
- Kolik měl Svatopluk synů?
- Co radil Svatopluk Svým synům? Řídili se jeho radou?
str. 105 – Bořivoj I.
M. Procházková
1. Koho Bořivoj I. podporoval?
2. Koho si vzal za manželku?
3. Co se stalo Ludmile?
M – PS str. 25, 26, 27, ….Čísla větší než 10 000….znázornění, rozvinutý zápis, , porovnávání…… + početník str.16 a 18
Př – uč. str.21, 22
Vl – uč. str.23, 24 + PS str. 11
Kontakt:
v případě nejasností mi budou volat nebo mě kontaktovat přes Whatsapp a Messenger.
Anglický jazyk – H. Tomaševska
Učebnice Happy Street, str.11,12.
Děti procvičují otázky a odpovědi s vazbou „have got“
Cílové učivo : He/ She’s got … brothers and … sisters.
On/ ona má…bratrů a…sester.
He/ She hasn’t got any brothers or sisters. On / Ona
Nemá žádné bratry a sestry.
How meny brothers and sisters have you got ? Kolik
máš bratrů a sester?
That’s right! To je správně!
Pracovní sešit, str.13, cv.2
Kontakt:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Úkoly pro vzdálenou výuku od 9. 11. do 13. 11. 2020 – 4.A
Čj – Stavba slova – shrnutí a procvičování
učebnice str. 21, cv. 1 a 3 ústně, do ČJ – Š cv. 2/str. 21 za a), b)
učebnice str. 21, cv. 4 ústně, do ČJ – Š cv.5/str. 21
PS – str. 20 cv.1, 2, 3 + PS – str. 21, cv. 4, 6, 7
Čítanka – str. 37, 38, 39, 40……do sešitu na čtení….datum…. opsat toto:
Král měl tři syny
Jan Werich
- Proč král zavolal pouze dva syny?
- Kde král zapomněl svůj klobouček?
- Jak se jmenovali jeho synové?
- Jak se jmenovala hospůdka, když tam Honza dorazil?
- Jak se jmenovala potom?
- Který ze synů se stal králem?
A pak teprve odpovídat
- Král ……
Sloh – uč. Str. 29 – Popis osoby, do ČJ – Š cv. 2/29 …popište pohádkovou nebo filmovou postavu….třeba krále (čítanka)
Všichni během distanční výuky přečtěte knihu. O této knize napíšete na pracovní list, který si vyzvednete ve škole (v krabici) během tohoto týdne.
M – Sčítání, odčítání, dělení a násobení čísel do 10 000
PS str. 20, 21, 22, 23, 24 + Početník str.14, 15
Př – Živočichové – savci, ptáci - uč. str. 19, 20 + PS – str. 9
Vl – Přemyslovská knížata - uč. str. 21, 22
Kontakt:
v případě nejasností mi budou volat nebo mě kontaktovat přes Whatsapp a Messenger.
Anglický jazyk – H. Tomaševska
Učebnice Happy Street, str.9.Rodina.
Cílové učivo : sister, brother, auntie, uncle, cousin, mother, father, grandmother, grandfather,
He's Polly's brother. On je bratr Polly. This is my/ his/ her ...To je můj/ jeho/ její...
His/ Her name's ... Jmenuje se...
Pracovní sešit - str.11, cv.2.
Kontakt:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Úkoly pro vzdálenou výuku od 2. 11. do 8. 11. 2020 – 4.A
Rozvrh on – line výuky
Návod na přihlášení dětí je na stránkách školy.
Pondělí….tento týden v 10.00….zkouška připojení
v 11.00…Aj……v úterý už podle rozvrhu
Jinak rozvrh pro další týdny:
PO 9.00 – 9.30 ČJ 10.00 – 10.30 M 11.00- 11.30 AJ
ÚT ČJ M Vl
ST ČJ M Př
ČT ČJ M Vl
PÁ ČJ AJ M
Připravte si vždy penál, učebnici, PS, školní sešity a početník.
UČIVO pro tento týden
Matematika – PS od str. 11 do str. 14 + početník str. 4, 5, 6
Český jazyk – učebnice od str. 16 do str. 20 + do ČJ – Š – cv.3/ str.16, cv.1/ str.18, cv.8/ str.20
PS – str.17
Přírodověda – uč. str.18, 19 + PS str.9
Vlastivěda – uč. str. 13 – 20….+ pročíst str. 21, 22 (po zánik Slavníkovců )
V pondělí si vyzvedněte PS a ostatní sešity. Zvoňte na ředitelnu do 15.00.
Kontakt:
v případě nejasností mi budou volat nebo mě kontaktovat přes Whatsapp a Messenger.
Anglický jazyk – H. Tomaševska
Opakování - učebnice angličtiny Happy Street , str.8, 9. The presents - Dárky. Určovat členy rodiny,
čísla do 100. Pracovní sešit str.10, cvičení 2. písemně. Slovníček, str.95 ( pracovní sešit) Unit 2, číst.
Kontakt:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Český jazyk
Po dobu distanční výuky budou děti opakovat již probrané učivo – vyjmenovaná slova. Přehledy VS ode mě dostaly na začátku roku. Měly by být schopné pracovat samostatně, ale v případě nejasností mi budou volat nebo mě kontaktovat přes Whatsapp a Messenger. Učivo o stavbě slova s nimi doproberu a zopakuji, až se vrátíme do školy.
Čtvrtek 15.10. - uč. str. 23 – VS po B – prostudovat
do ČJ – Š - cv. 2/ str.23 + PS str.22celou
Pátek 16.10. – uč. str.24 – VS po L - prostudovat
do ČJ- Š – cv.2/ str.24 + PS str. 23 celou, str. 24 cv. 4, 5, 6
Pondělí 19.10. – uč. str. 26 – VS po M – prostudovat
do ČJ – Š – cv.2/str. 26 + PS str.25 celou + str.26
( u cv.5 nedělat za a) a za b) )
Úterý 20.10. – uč. str. 28 – VS po P - prostudovat
do ČJ – Š – cv. 2/str.28 + PS str.27a str. 28 cv.4
Středa 21.10. – uč. str.30 – VS po S - prostudovat
do ČJ – Š – cv.4/str.30 + PS str. 29, 30
Čtvrtek 22.10. – uč. str. 31 – VS po V – prostudovat
do ČJ – Š – cv.2/str. 31 + PS str.31, 32
Pátek 23.10. – uč str. 32 – VS po Z – prostudovat
do ČJ – Š cv. 2/str.32 + PS – cv.1, 3 / str.33 + cv.4, 5, 6, 7/ str.34
Čtení - od 15.10. do 23.10. přečtou v čítance, zapíší a vypracují do sešitů na čtení:
A)
Maxipes Fík v pohádkové zemi
Rudolf Čechura
- Jak se podařilo Fíkovi rozesmát princeznu?
- Vypiš všechny pohádkové bytosti z tohoto článku.
- Nakresli Fíka.
B)
Odlet ptáků
Božena Němcová
- Jak se jmenují děti, kteří hovoří s babičkou?
- Jak bojují mezi sebou ptáci?
- Ve kterém století žila spisovatelka Božena Němcová?
C)
O bezohledném slonovi
Jitka Molavcová
- Jaký je člověk, který je bezohledný? Jak se chová?
- Kdo donutil slona, aby se začal chovat jinak?
- Jak toho dosáhl?
- Jaké plyne z pohádky ponaučení?
Matematika – i zde budou žáci procvičovat již probrané učivo. To, které nyní přeskočíme, probereme spolu později - v PS str. 11 – 14.
Čtvrtek 15.10. – PS – str.9
Uč. Alter do M-Š - str. 20 – cv.24 – 1. a 2. příklad,
str. 27 – cv.32 – 1. sloupeček + zkoušky
Početník str. 8 a 9 – celý 1. řádek
Pátek 16.10. – PS – str.10
Uč. Alter do M-Š - str. 20 cv. 24 – 3.a 4. příklad,
str. 27 cv. 32 – 2. sloupeček + zkoušky
Početník str. 8 a 9 – celý 2. řádek
Pondělí 19.10. – PS – str.15
Uč. Alter do M-Š - str. 20 cv.24 – 5. a 6. příklad
str. 27 cv.32 – 3. sloupeček + zkoušky
Početník str. 8 a 9 - celý 3. řádek
Úterý 20.10. – PS – str. 16
Uč. Alter do M-Š – str.20 cv.24 – 7. a 8. příklad
str.27 cv. 32 – 4. sloupeček + zkoušky
Početník str. 8 a 9 – celý 4. řádek
Středa 21.10. – PS – str. 17
Uč. Alter do M-Š – str. 19 cv. 13 za b) celé
str. 27 cv. 32 – 5. sloupeček + zkoušky
Početník str. 8 a 9 – celý 5. řádek
Čtvrtek 22.10. – PS – str. 18
Uč. Alter do M-Š – str. 25 cv.16 - 1. a 2. příklad + zkoušky
str. 24 cv. 14 - poslední tři příklady na násobení
Početník str. 8 a 9 – celý 6. řádek
Pátek 23.10. – PS – str. 19
Uč. Alter do M-Š – str. 26 cv. 24 – dva příklady + zkoušky
str.18 cv. 2 – poslední dva příklady
Početník - dodělat str. 8 a 9
Vlastivěda
Do 23.10. pročíst a naučit uč. do str. 20 + PS do str.10
Přírodověda
Do 23.10. pročíst a naučit uč. do str.17 + PS do str.8
Anglický jazyk - do 25. 10.
Učebnice angličtiny - Happy Street – str 8,9 .Lekce 2 The presents, čtení, překlad., str. 9( read and say). Pracovní sešit str.95. (Unit 1, 2).
Kontakt:Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.