Ročník | Název | Anotace | Typ souboru | |
---|---|---|---|---|
3. | Colours | Tento pracovní list je vytvořen jako prvotní motivace k učivu o barvách. | ||
3. | Numbers | Tento pracovní list je vytvořen jako motivace k učivu o číslovkách 1-6, 7-12. | ||
3. | School | Tento pracovní list je vytvořen jako prvotní motivace k učivu o škole a školních potřebách. | ||
3. | What’s the time? | Tento pracovní list je vytvořen jako prvotní motivace k učivu o hodinách. | ||
3. | Family | Tento pracovní list je vytvořen jako prvotní motivace k učivu o rodině. | ||
3. | Is it big? Is it long? | Tento pracovní list je vytvořen jako prvotní motivace k učivu o výrazech opačného významu. | ||
3. | Christmas | Tento pracovní list je vytvořen jako prvotní motivace k učivu o Vánocích. Žáci procvičují výrazy „to“ a „from,“ prostřednictvím vánoční punčochy. Kreslí dárky, pojmenovávají je. Píšou vánoční přání s věnováním. | ||
3. | My body | Žáci se naučí pojmenovat jednotlivé části těla. | ||
3. | My head | Žáci se naučí pojmenovat jednotlivé části hlavy. | ||
3. | Clothes | Žáci se naučí pojmenovat oblečení. | ||
3. | Food | Žáci se naučí pojmenovat jídlo a nápoje. | ||
3. | Fruit | Žáci se naučí názvy ovoce. | ||
3. | Vegetables | Žáci se naučí názvy zeleniny. | ||
3. | Animals I. | Tento pracovní list je vytvořen jako prvotní motivace k učivu o zvířatech. | ||
3. | Animals II. | Tento pracovní list je vytvořen jako prvotní motivace k učivu o zvířatech. | ||
3. | Alphabet | Žáci se naučí anglickou abecedu. | ||
3. | What are they doing? | Žáci se naučí vytvářet ingové tvary. | ||
3. | School and school subject | Tento pracovní list je vytvořen jako prvotní motivace k učivu o škole a školních předmětech. | ||
3. | Easter | Tento pracovní list je vytvořen jako prvotní motivace k učivu o Velikonocích. | ||
3. | Halloween | Tento pracovní list je vytvořen jako prvotní motivace k učivu o Haloweenu. | ||
4. | Předložky (procvičování) | Zopakování známých předložek ze třetího ročníku ( in, on, under ) a pro procvičení nových předložek ( between, next to, on the left, on the right ). | ||
4. | Barvy (opakování) | Žáci si procvičí slovní zásobu na
téma barvy, ale také školní pomůcky, dům. | ||
4. | Čísla do 20 | Žáci si zábavnou formou osvojí sčítání a odčítání. | ||
4. | Zvířata | Žáci si zopakují známá zvířata ze třetího ročníku a osvojí si nová. | ||
4. | Části těla | Zopakování slovní zásoby na téma - tělo a hlava. Novou látkou jsou množná čísla podstatných jmen částí těla a časování slovesa to have. | ||
4. | Oblečení | Žáci si procvičí slovní zásobu na téma - oblečení. Odpovídají na otázku : What is she/he wearing ? | ||
4. | Dny v týdnu | Zopakování slovní zásoby na téma - dny v týdnu. | ||
4. | Ovoce | Zopakování a rozšíření slovní zásoby na téma - ovoce. Žáci si procvičí správnou výslovnost a pravopis. | ||
4. | Hračky, dopravní prostředky | Zopakování a rozšíření slovní zásoby na téma - hračky a dopravní prostředky. Obsahuje také prezentaci tvoření pravidelného množného čísla podstatných jmen a jeho procvičení. | ||
4. | Halloween | Zopakování a rozšíření slovní zásoby na téma Halloween. Žáci si procvičí především správný pravopis doplňováním samohlásek do slovíček. | ||
4. | Jak se máš? Sloveso být | Prezentace časování slovesa to be a téma - Jak se máš? Žáci vyhledávají v textu správné tvary slovesa a učí se je použít. | ||
4. | Vánoce | Zopakování a prohloubení slovní zásoby na téma - Vánoce. | ||
4. | Jídlo a nápoje | Žáci si procvičí slovní zásobu na téma - Jídlo. | ||
4. | Vše nejlepší k narozeninám! | Pracovní list je vytvořen na seznámení nebo i procvičení slovní zásoby na téma - Happy Birthday! | ||
4. | Protiklady | Procvičení slovní zásoby - Opposites. Žáci tvoří věty a porovnávají obrázky. | ||
4. | Přítomný čas průběhový | Procvičení přítomného průběhového času. Žáci popisují obrázky a říkají, co osoby právě dělají. | ||
4. | Škola a třída | Zopakování slovní zásoby na téma - School and classroom | ||
4. | Hodiny | Zopakování a prohloubení učiva na téma - Time. Žáci mají možnost si procvičit odpovědi na otázku - Kolik je hodin ? | ||
4. | Zelenina | Upevnění učiva na téma - Zelenina. Žáci si v něm procvičí názvy některých druhů zeleniny a vyjádření svého názoru, co mají a naopak nemají rádi (I like/I don't like). | ||
4. | Kde bydlíš? | Where do you live ?. Žáci se seznámí se slovní zásobou o domu a jeho částech a odpovědí na otázky týkající se bytu a bydlení. | ||
5. | Množné číslo | Tento pracovní list je vytvořen k zopakování tvoření množného čísla a použití správného tvaru slovesa být v jednotném nebo množném čísle. | ||
5. | Rozlišování is /has | Tento pracovní list je vytvořen k uvědomění si, že zkrácené ´s znamená is nebo has. | ||
5. | To be - otázky | Tento pracovní list je vytvořen jako zopakování a procvičování slovesa být – otázky. | ||
5. | Přítomný čas prostý – Is it true? | Tento pracovní list je vytvořen k procvičení přítomného času prostého, hlavně 3. os. č.j. – koncovka –s, a zápor ve 3.os. č.j. – doesn´t. | ||
5. | Přítomný čas prostý- klad/ zápor | Tento pracovní list je vytvořen k procvičení slovesných tvarů kladných a záporných v různých osobách. | ||
5. | Tento pracovní list je vytvořen, jako úvod při vyvozování vazby there is –někde něco je. | |||
5. | Vazba there is | Tento pracovní list je vytvořen k procvičení vazby there is –někde něco je. | ||
5. | Vazba there is /are | Tento pracovní list je vytvořen k procvičení vazby there is/are – někde něco je v oznamovacích větách, v otázkách, v záporu. | ||
5. | Vazba there is/there are | Tento pracovní list je vytvořen k procvičení vazby there is/are –někde něco je, množné číslo. | ||
5. | Přítomný čas - otázky | Tento pracovní list je vytvořen jako procvičování tvoření otázky. Žáci si připomenou a procvičí používání pomocného do/does v tázacích větách přítomného času. | ||
5. | Přítomný čas prostý – otázky | Tento pracovní list je vytvořen k procvičování tvoření otázky Wh – What, Where, When… Žáci si připomenou a procvičí používání pomocného do/does v tázacích větách přítomného času. | ||
5. | Zájmena osobní + sloveso to be | Tento pracovní list je vytvořen k zopakování a procvičování zájmen osobních a ve spojení se slovesem být. | ||
5. | Zájmena osobní – předmětné tvary | Tento pracovní list je vytvořen k procvičení zájmen osobních, hlavně jejich tvarů po předložkách nebo v jiných pádech než v prvním. | ||
5. | Vazba there is /are – My flat | Tento pracovní list je vytvořen k procvičení vazby there is/are –někde něco je, zopakování slovní zásoby – nábytek, byt. | ||
5. | To be | Tento pracovní list je vytvořen jako zopakování a procvičování slovesa být v přítomném čase. | ||
5. | Předložky místa | Tento pracovní list je vytvořen k procvičení předložek místa a slovní zásoby. | ||
5. | The weather | Tento pracovní list je vytvořen k procvičení a rozšíření slovní zásoby na téma počasí. | ||
5. | Přítomný čas průběhový | Tento pracovní list je vytvořen k procvičení tvoření přítomného času přítomného ve srovnání s přítomným časem prostým. | ||
5. | Přítomný čas průběhový - otázky | Tento pracovní list je vytvořen k procvičení tvoření přítomného času přítomného –otázky a krátké odpovědi. | ||
5. | Přítomný čas průběhový / prostý | Tento pracovní list je vytvořen k procvičení tvoření přítomného času přítomného a prostého. K uvědomění si rozdílů mezi těmito dvěma časy, i v otázce nebo záporu. |
ZŠ a MŠ České Velenice