V přírodopisu u šesťáků se to v posledních hodinách hemžilo brouky a motýly. Poté, co jsme dosáhli určité úrovně znalostí, rozhodli jsme se, že si je nenecháme jen pro sebe.

Zatímco v 6. B jsme vytvořili lapbooky o jednotlivých zástupcích brouků a motýlů, žáci 6. A si připravili výukové aktivity ve formě různých her pro třeťáky, kteří také v hodinách prvouky právě probírali skupinu bezobratlých. Na naše mladší spolužáky tak čekalo hmyzí pexeso, poznávačka denních a nočních motýlů nebo chytání hmyzu na chodbě. Třeťáci získali také informace o stavbě těla motýlů, seznámili se s pojmem životní cyklus. Na závěr si ověřili své znalosti formou krátkého testíku na IPadu.

Šesťáky musím opravdu moc pochválit za aktivitu během společné práce na projektu a za prezentaci vlastní práce. A samozřejmě i žáky ze třetích tříd, kteří opravdu pilně plnili všechny úkoly.

Moc se nám to všem líbilo a snad zase příště u dalšího projektu.

Mgr. Jana Vojáčková